Skit, idiot, tomat

gott nytt år bla bla bla….
Igår var man så otroligt klumpig att jag brände huvudet så in i helsike att jag har fått blåsor av det. Därför har jag inte följt med övriga familjen ut och äta, för att jag ser rent för djävlig ut. Nyårsnatten hade inte blåsorna kommit så att det gick att sminka / täcka över men det funka inte nu! Inte nog med att jag ser sjuk ut det gör även så sjukt ont av minsta lilla rörelse. Felet var att jag hade tagit ett för tunt lager solkräm, solskyddsfaktorn var 30. Man får väldigt lätt färg och man ska vara vaksam för jag var endast ute 2,5 timme .. Mamma tycker jag ser besvärad & plågad ut pappa vill inte ha mig i trafiken för jag e så röd som ett stopp ljus bror tror mina föräldrar är tomater .. värsta av allt ät att de stämmer… iaf de 2 första


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0