Dag 28 Sidneey

Sista hela dagen i KÄRA Australien men resan är inte slut en ja ska hinna röja Hong Kong oxå
när det gäller shopping.
Men meen jag vill inte tänka på att jag måste lämna sorgligt faktist kommer sakna det till 10000
trots allt har ja spenderat 4 veckor lite över allt.*
Idag var vi iaf på Wildlife world med massa djur dock inte lika kul som när vi va på Perths zoo men dom hade sjukt många koalor 10 st!!!! & min brossa bara naww, pappa kan vi köpa den hela tiden!

Nu ska jag ta & njuta av den sista tiden & bilder kommer troligen senare om detta
Sista inlägget från Australien!
= hemma i sverige på söndag.

Kommentarer
Postat av: Göta/Tom

Tack för att vi fick ta del av er resa.

Bra referat - Johanna

Välkommna hem

Kram, kram

2010-01-12 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0