Dag 17 Mooloolaba

Frukost, smörja in, stranden. Men jag klarade det endast en kvart för det gjorde för ont/för kvavt. (hade en handuk över huvet) Så jag gick hem dom 100 meterna och satte på Harry Potter. Stängde gardinerna och åt en skål vatten melon. Hann även se början till en HP till innan resten kom hem. Pappa fixade en god lunch och jag var tillbaka i Filmhörnan. Timmarna gick vet inte hur men jag tog ett långt kallbad för att kyla ner mig hade även bränt mig på många fler ställen. Hjälpte faktiskt jätte mycket. Sedan gick alla utom jag iväg för att äta p.g.a. utseende & smärtor. Dem kom tillbaka för några timmar sen och till mig kom dem med chicken nuggets ^^
nu ska johanna sova bort allt ont för imorgon ska hon & hennes familj på marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0