Dag 9 Denmark

Denna dag var mer underhållande för min ”käre broder” annars har det bara varit oohh jag vill hem till mitt Wiie jag saknar mina kompisar jag vill kasta snöboll. Någon som har lust att byta med han? Intresse sökes.  Vad har vi då gjort denna dag joo. Vi har åkt tillbaka till bornholm & Danmark. Vi har även  tree top walkat på ”broar” som svajar sssaaatttaann hela tiden & man går bland trädtopparna så det var 40 m upp i luften. Med min höjdsckräck på det blev det trodde jag det inte skulle funka med det gick prima men för mina del var det för mkt natur men men…här kommer några bilder från det..

iksehr

påvär upp för bron..

jhureihgh

liten johanna på bron..bland mkt TRÄD
ser du något grönt? (:

htrjn

här har vi ännu ett TRÄD!

Efter det åkte vi till en liten söt farm. Där man fick klappa dom flästa djuren så som koalor, kängrusar, minkar, lamor, bebis tjurar. SÖTT! O.B.S försök aldrig mata en emu dom bits fråga min mor…. Det gjorde ont sa hon iaf.  

g jopsdhp

såå sööt! koalan inte jag! Brors favodjur till max

ye55

Pappas favodjur till höger ullig lama (: jättesnälla djur att mata (:

89twre

Mitt favodjur tror jag så söööttt! <3

6457y

jag har hittat min överman aggresiva saker. Ussh vad jag e rädd för sånna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför danmark? ;o

skulle ni inte te australien? jag fattar inte :(

2009-12-24 @ 19:59:53
Postat av: Daga

men hahaa, aaaaw, tjuuuureeeen :D <3

2009-12-27 @ 18:14:17
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/
Postat av: johannnnnaaa

översöööttt jag vet sen trodde han mina fingrar va en nappflaska hööhöö..

2009-12-28 @ 13:52:22
URL: http://australienssvensson.blogg.se/
Postat av: lisa/ kusin

GUD, vad söta alla djur är! Ni måste ha det jätte bra i Australien!

2009-12-30 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0