dag 3 Perth

Dag 3: Perth

Vaknade upp vid 10 på vårt fina hotell rum hotell 2 sovrum 1 vardagsrum 1 badrum med tvättmaskin 1 kök + balkong. Vi fick allt en chock när vi kom ut i värmen HÄRLIGT HÄRLIGT!
Sen var det bara att börja leta efter ett brakfast/Lunch ställe. Efter en god frukost gav vi oss ut i stan för att kolla hur allt såg ut. Väldigt dyrt konstaterade jag fort. Så shopping här e inte det man sätter på listan högst upp. Vi kom även ner till hamnen. Vackert ställe. Där bestämde vi oss för att vi ska åka på Zoo imorgon. Sedan gick vi hem vid 2/3 & då var det sjukt varmt!!! Ca 35 grader! Så snabbt hem på hotellet & lägga oss i solen & bada lite även var inne på gymmet en kvart, där bror trillade över löparbandet och skadade sig på knäet ajj! Tydligen är jag taskig flor mitt fel att Onta trillade enligt han?! Runt halv 8 tiden skulle vi ut och äta hittade ett fint ställe och jag fick beställa, fick även dessert för att JAG FYLLER 14 ÅR!

 Nu är det snart dags att krypa i säng
Säg gärna till om jag ska berätta om något annat
Btw tkr ni ska säga grattis till mig (:
En sak till jag ligger 8/9 timmar framför i tiden så klockan är runt 11 / halv 12


Kommentarer
Postat av: juse

vifta med händerna fjortis :)

Grattis johan :):):)

uppdatera bildor!!

2009-12-17 @ 20:10:23
URL: http://thiscan.blogg.se/
Postat av: sofie

GRATTIS FJORTIS!!!! :D

Oj, hur ska du kalra dig utan shopping?? :O xD

2009-12-17 @ 21:42:33
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: kajsa :)

Grattis Johanna! :D

Hoppas du har det bra. :)<3

2009-12-18 @ 18:53:32
URL: http://kkiihlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0