Dag 11 Cristmas day, torbay

Fick en jätte lång sovmorgon det behövde johanna, första gånge på hela resan toppenskönt. Sedan när vi kom ner till frukosten var det en MASSA frukt på bordet. Vattenmelon, körsbär, honungsmelon, jordgubbar, björnbär, vindruvor och mera jättegott! Konstigt men gott. Vid lunchtid tog Mark oss till ännu en ny strand med höga vågor. Jag fick lära mig att body surfa. Helt kass var man i början men jag fick kläm på det sen så höll på 1,5 timmar. Åkte hem och jag gick och la mig helt slutkörd av värmen och vatten lekarna sov tills vi skulle äta hööhöhöhö. Julmat igen för det är deras jul denna dag. Vi fick även juldekorationer att smälla jipiiii. Efter maten sa Donele att jag skulle över till grannen för att möta deras döttrar jaa.. på christmas day. Men dom var supersnälla & den tjejen som var i min ålder var uttagen att spela Australiensisk fotboll i Mellburne = en riktig hårding inga skudd bara tufft spel hjälp! Sedan var man tvungen att gå hem jätte tråkigt ):

jag kan inte laddda upp bilder för tillfälligt!

Kommentarer
Postat av: amanda

det är jättekul att bodysurfa!! :)

2009-12-28 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0